التجاوز إلى المحتوى
السلام عليكم
كما تحدثنا ف المقال الماضي عن
اليوم تم رفع الاصدار التاني لنفس الجهاز
ولكن لاصدارات
H372A1
جاري رفع فيديو لشرح العملية و تاكيد الموضوع لان في ناس مش مقتنعة ان الجهاز ممكن يشتغل على اصدار اقل
بس رسمي الموضوع مش ف اخر اصدار فقط
pass
wyvern