التجاوز إلى المحتوى

معانا النهاردة جهاز :
STK-L21M
بحماية أعلي حاجة حتي مش موجودة في تجارب الأصدقاء
و بالكلام عن الأزرق و البرتقالي و إنه بيقطع و كده و الموضوع كان مقلق جدا .
طبعا دا fastboot info
Device Firmware: :STK-L21M 10.0.0.366(C185E6R5P1)
علشان لو حد جاله الموضوع بعد كده ميقلقش
كان في أراء كتيرة
في ناس قالت نفلش عن طريق كارت الميموري
و في ناس قالت نفلش عن طريق eft , mrt و فشل التفليش لأن الحماية عالية
و في ناس قالت لازم ميموري لأن دي حماية عالية و مينفعش ملف AOD
و طبعا بشكرهم لأنهم بيقولوا عن خبرة
و هتسألوني عن الفلاشة إللي فلشتها
STK-L21 10.0.0.207(C185E3R6P1)
معانا في السابورت بتاعنا
هتاخد ملف ال dload كاملا و تحطه علي الكارت
و تدخل تختار memory card or otg
و تفلش الفلاشة و طبعا تبقي شاحن الموبايل كويس
و بعد كده بثغرة
emergency backup
و هيظبط معاك إن شاء الله .