ريبير بوت واصلاح البسباند وريبير ايمى للجهاز العنيد AUM-LX9 مع اخوكم حسن تك

اخلاء مسؤولية | DISCLAIMER



ريبير بوت واصلاح البسباند وريبير ايمى للجهاز العنيد AUM-LX9 مع اخوكم حسن تك

نتوكل على الله
قبل الدخول فلى الموضوع انا ابنى مريض واتمنى الدعاء بالشفاء ربنا يجازيكم كل خير
1- العملية والشرح ينفع اما لعمل ريبير بوت للجهاز
2-والعملية والشرح ايضا لاصلاح البيسباند وعمل ريبير ايمى وظبط البيانات
الخطوات بالترتيب
1-احضار فلاشة بورد واحضار فلاشة رسمى
وكدة نتوكل على الله
انا بشتغل بخطوات معينة وممكن انت تغير اهم حاجة الهدف يكون واحد
اولا انا بكتب ملفات فتح البوت لودر على umt
كالتالى
توصل الهاتف edl
ودة صورة التست


وبعد تفليش ملفات فتح بوت لودر من الفلاشة الورد هتدل الجهاز فاست وتتوكل على الله تختار الفلاشة البورد بدون استسناء اى ملفات
كالتالى

وبعد التفليش هتفتح hcu
وتكتب جميع البيانات زى الصورة

وتعمل ريبير وبعدها تفتح الهاتف وتدخل الهاتف تانى فاست بوت ومن الفلاشة الرسمية


وكدة اتحلت مشكلة ريبير بوت والبسبابند والايمى بكل بساطة واحتراف وعلم وشكرا لكم جميعا
واتمنى الدعاء لابنى بالشفاء اخوكم
حسن تك





