لازم يظهر بالشكل التانى لكن فى بعض الاجهزة لايقبل التسطيب ومن هنا يجب عمل نفس خطوات الفيديو لاخونا الغالى المحترم ضياء صبرى اتبع الفيديو بالظبط وامورك كلها هاتكون تمام
الجميل وهاتكون فكيت الفلاشة والتركة هنا بقا هاتخد من الفلاشة ملف الايديت فقط من القلاشة الرسمية
وهاتدخل على SIGMA
وتفلش روم
بعد التفليش هايفتح وهاتظهر الصورة التالية
بعد مايظهر التالى هاتعمل فكتورى ريست ومبروك
والصورة تتحدث
تمام كدة تم بحمد الله
طيب
الطريقة التانية
وهى عدم فتح الجهاز وهنا يتطلب الامر فلاشة نفس البيانات اللى على الجهاز وفى تركة افرض ملقتش نفس اللى على الجهاز اجيب فلاشة افلشها وكدة اصبح الجهاز نفس الفلاشة اللى عندنا شغل مخك بابو عمو
ونيجى بقا للخطوات وامشى مع الصور براحة ودة صور جبتها فقط لتوصيل الفكرة
هاتدخل الهاتف وضع التفليش
من هنا دخل الهاتف كوم بسهولة وهاتعمل اللى انت عاوزة من كل العمليات كما فى الصورة