انا عامل روت للهاتف دا بس بطريقه xda لكن دي اول مرة اشوف الطريقه دى للجهاز دا و اجربها و اقولك اشتغلت او لا
بس انا عندي مشكله دلوقت .. حاليا جهازي عملناه سوف وير رسمي و جيت اعمل تحديث للهاتف يظهر لي جار تسجيل الجهاز و بعد كدا فشل المعالج و جيت مغير لغه الجهاز الانجليزيه نفس الكلام حدث معايا و بعدها جيت مركب السوفت وير تاني من جديد من خلال الاودين والصحابه ظاهرة رسمي مش مخصص و مع ذلك نفس المشكله .. مش عارف اعمل ايه ؟
ممكن تفيدني .. لنفس الجهاز دا g532g
انا عامل روت للهاتف دا بس بطريقه xda لكن دي اول مرة اشوف الطريقه دى للجهاز دا و اجربها و اقولك اشتغلت او لا
بس انا عندي مشكله دلوقت .. حاليا جهازي عملناه سوف وير رسمي و جيت اعمل تحديث للهاتف يظهر لي جار تسجيل الجهاز و بعد كدا فشل المعالج و جيت مغير لغه الجهاز الانجليزيه نفس الكلام حدث معايا و بعدها جيت مركب السوفت وير تاني من جديد من خلال الاودين والصحابه ظاهرة رسمي مش مخصص و مع ذلك نفس المشكله .. مش عارف اعمل ايه ؟
ممكن تفيدني .. لنفس الجهاز دا g532g
فلش اخر روم موجود
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان