افضل طرق و ادوات تخطي اجهزه الايفون ف الوقت الحالي
السلام عليكم بالنسبه للاسئله الكتير بخصوص التخطي 😁
الادوات اللي داعمه حاليا داعمه الاجهزه القديمه فقط
بمعنى
5S
6G / 6p
6S / 6SP
7G / 7P
8 / 8P
X
دة المدعوم حاليا و مدعوم على 3 ادوات فقط و هنقسم ال 3 ادوات ل شقين
نص وندوز و ماك و نص ماك فقط
بص يا سيدي اجهزه 5S & 6G/6P مدعومه حصرا و فقط على اداتين
SMD MAC ONLY 💥
![Matta - 🔥 iOS 17 SMD Activator Pro 💻 Mac Tool v.1.2 released 🆕 [iOS 17] iPhone XR - 15 Pro Max 🆕 [iOS 17] iPads A12 - M4 ✓ Signal [FULL]](https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRR-TriQtoItpQpTxBthXKbnJOXqV3eM44VFw&s)
IREMOVE TOOL WIN & MAC 💥💥

و ركزو ف كل سطر الاجهزه دي مدعومه فقط بنسبه 20% يعني حضرتك يجيلك الجهاز تشيك عالتول قالك مدعوم بشبكه يلا بينا قالك مدعوم من غير شبكه تقدر تعملو فري على التولز الداعمه مجانا
نفس الكلام
6S TO X
مدعومين بنسبه 20% على التولز دي بس الفكره ان لو مدعوم هيبقى ارخص من LPRO MAX اللي جه دورها ف الكلام
LPRO MAX WIN & MAC

التول دي داعمه خلينا نقول 70% من الاجهزه ف الوقت الحالي
و عندهم مشاكل بسيطه مع بعض موديلات
6S / 6SP & 7G /7P
في بعض الاجهزه تدي اخطاء اثناء التسجيل
ERROR: Failed! Please Submit Again! 0x01
Lpro Max hello bypass iphone 6s/6s+ instant activation
و هتفضل ترفع و السيرفر يرفض بدون رد او سبب معلوم من الفريق
او

و دة طبعا شيء مش كويس لفريق زي دة انه حتى مبيجاوبش
طيب الخلاصه ف كل ما سبق انك كفني
جالك جهاز من فئه
5S TO 6P
يبقى هتشيك على
IREMOVE TOOL WIN & MAC
SMD MAC ONLY
مدعوم سجل و اشتغل فورا
جالك جهاز من فئه
6S TO X
هتشيك على اي داه واحده فقط
لان لو مدعوم على دي يبقا مدعوم على التانيه و الاسهل ليك اشتغل عليه
IREMOVE TOOL WIN & MAC
SMD MAC ONLY
في حاله انه مش مدعوم خلاص متجربش التول التانيه و اشتغل على
LPRO MAX
طيب ايه الفكره منا اشيك على
LPRO MAX
مباشره
و قريبا فريق HFZ

شغال على تول جديده هتدعم 90% من الشغل
و ع الاقل في رد و في دعم
الفكره ان التولز التانيه لو مدعوم عليها هيكون ارخص ليك و للعميل
و دمتم بكل ود و خير