عملية إصلاح الإيمي ليست قانونية في بعض البلدان منها سوريا وتركيا والولايات المتحدة
يجب عليك إتباع وإحترام القوانين في بلدك وعدم تجاوزها.
الغرض من مواضيع هذا الموقع والمدونة هو إصلاح رقم الـ IMEI الموجود تحت البطارية الذي تم فقدانه بسبب التفليش الخاطىء ومشاكل السوفت وير الأخرى الناتجة عن الأخطاء البشرية
كاتب الموضوع والموقع غير مسؤول عن أي عملية مخالفة للقانون في بلدك تحت اي بند
نقدم لكم طريقة اصلاح ايمي الاساسي هاتف GIGASET gs270
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته والله اشتريت تليفون انفنيكس نوت 3 هاي كوبي واللي حصل انو فصل وعملت سوفت وفصل تاني والظاهر راح يعمل سوفت اثناء السوفت الظاهر االكهرباء قطعت ففصل خاللص ومش عارف اعمل ايه والله لسه الجهاز جدديد ممكن اعرف اعمل ايه ولكم جزيل الشكر