في عملية فتح البوت لودر بعد الضغط علي yes لتاكيد نسخ Token سيعيد تشغيل الجهاز والدخول للبوت لودر واعادة التشغيل مره اخري وبعدها يعطيك ملف تكست لا تغلقه هتحتاجه بعدين
وبعدها سيفتح المتصفح تلقائيا علي موقع المطوين htc
لازم تعمل تسجيل في الموقع وبعدها تدخل علي Unlock Bootloader
وتختار موديل الجهاز وتضغط begin Unlock Bootloader
هيجيبلك رساله تضغط yes
هيجيبلك رساله تانية تعلم العلامات الصح وتضغط proceed to unlock instructions
تنزل لاخر الصفحة وتضغط علي Proceed To Step 5
هيفتح معاك صفحة تانيه فيها مربع فاضي
تنسخ الكود اللي في ملف التكست وتلصقه في المربع وتضغط علي submit
هيرسلك رساله علي الايميل اللي سجلت بيه في الموقع فيها ملف unlock
ترجع للبرنامج وتضغط علي Unlock Bootloader وتختار الملف اللي حملته من ايميلك وهيعيد تشغيل الجهاز للبوت لودر وبكده تكون فتحت البوت لودر وتركب ريكفري معدل وروت وروم معدل
انا عندي مشكلة في تسطيب البرنامج windroid toolkit …. ياريت لو في طريقة لتسطيبه
لو شغال بويندوز xp مش هيشتغل
لازم ويندوز 7او8او10
السلام عليكم
اخى موبايلى HTC D 820n
قمت بكل الخطوات مظبوط لفك البوت لودر وبعدين دخلت خطوة الريكفرى المعدل
الجهاز عمل ريستارت وفتح على شاشه جديده بيضاء ملحقتش اقرى منها غير Develope
وبعدين الجهاز فصل .. هو حصله ايه وايه الحل مش مستجيب للظغط على زر الباور
انت برنس
شكرا
بتشتغل لتغير الايميي
تسلم البرنامج بعمل اجهزة الصيني
لا
انا عندي مشكلة في تسطيب البرنامج windroid toolkit …. ياريت لو في طريقة لتسطيبه
لو شغال بويندوز xp مش هيشتغل
لازم ويندوز 7او8او10
السلام عليكم
اخى موبايلى HTC D 820n
قمت بكل الخطوات مظبوط لفك البوت لودر وبعدين دخلت خطوة الريكفرى المعدل
الجهاز عمل ريستارت وفتح على شاشه جديده بيضاء ملحقتش اقرى منها غير Develope
وبعدين الجهاز فصل .. هو حصله ايه وايه الحل مش مستجيب للظغط على زر الباور
جهاز htc 728 ultra مدعوم شي
اذا مانو مدعوم شو الحل اخي
الروابط لاتعمل
تم تعديل