233 تعليقات

  1. صديق، أنا آسف، و.
    ما يمكن أن تصل وتغ

    الاتجاهات
    1. أنتقل على زنزانتي
    2. انقر على إعدادات لوحة المفاتيح؟
    3. أين يمكنني استخدام التطبيق؟

    يجب أن أضع التطبيق على بطاقة الذاكرة،، ولكن كيف لي أن تثبيت؟

    آسف، أنا من البرازيل، أنا باستخدام مترجم جوجل. انها مربكة جدا. عفوا

    • Place the application in the memory card
      Put the memory card in the cable otg
      The phone should be working
      File Manager will appear automatically
      Click on the Install application
      enter the settings
      It settings \ factory reset
      done

  2. مشكوووووووووووووووووووور
    بصراحة انا تعبت من الحلول الفاشلة
    لاكن تم الحل بفضل الله ثم فضلك
    الحل ناجح 100% تم التجربة على SM-G531h

  3. اخي بعد اذنك في بعض الجوالات ما بتدعم وصلة otg في طريقة ليتعرف الجهاز عليها
    مشكور سلفا

  4. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخي الكريم مجرد سؤال هل يعمل على كل اصدارات الولي بوب ولا حصرا 5.1.1

  5. Abbas Almaamuri اخي الكريم يوجد اكثر من طريقة على اليوتيوب بشرح فيديو بدون برامج بطريقة خدعة الجهاز وعمل اكاونت سامسونغ ابحث على يوتيوب

  6. ربنا يكرمك الطريقة سهلة جدا بس عايزة شوية توضيح للمبتدئين
    الحمد لله المشكلة اتحلت جربتها على موبايلين جراند بريم ونجحت
    ملون شكر

  7. سلام عليكم اني صيانة مويايل هرد وير بس سوفت وير مو قوي فيها معا الاسف ارد من اخي الكريم اكسب طريقة عيشي زق حلا وسوف اذكرك بالخير ويكون الك صدقه بها من اللك عن عملك بس اريد منك كيفية تنزيل البرنامج وشرح تفصيلي جزاك الله حير الجزاء[email protected] اوفيس https://www.facebook.com/profile.php?id=10000843703526اوتويترp.k.albadi@

  8. السلام عليكم – أخي شو مشان اجهزة الاندرويد اللي ما بتدعم تشغيل الفلاشة أو كرت الذاكرة عن كريق ال usb مثل grand prime و general mobile 4G

  9. مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور جدا جدا جدا والله انك بركة

  10. عند جهاز s6 edge ورافض تماما ينفتح معايا نفس المشكلة وماعندي الا وصلة usb من الكومبيوتر للجوال افيدوني

  11. السلام عليكم اخي معي نوت 5 و ما بيقراء الفلاشه او علي اللاب حتي ايش الطريقة اللي ممكن اتخطي بها سامسونج اكونت

    • اخي جهازك عليه نظام حماية جديد شوف مواضيع المتعلقة بجهازك على موقه

  12. السلام عليكم معي جهاز جرند بريم دوس إصدار حديث حملت برنامج الي قلت علية بس الجهاز ماشغل الوصلة otg

  13. السلام عليكم عندي جهاز a3. 6سامسونج وفلشته وما ظبط وما بيقرا الوصله ما الحل ارجوا الرد

  14. مرحبا اخي. انا معي galaxy A3.6
    سويت فورمات ونسيت الرقم السري بس عارف الايميل رحت سويت استعادة الرقم السري وحاولت ادخل ما عم يقبل مع انو الايميل هو نفسو اللي كان عالجهاز؟

  15. مع العلم اني املك الحساب البريدي وكلمة المرور لاكن لا يستجيب الهاتف عند ادخال البيانات

  16. لو سمحت أخي حسام بارك الله فيك كيف أنزل هذا البرنامج otg لأن كل ما أنزل يطلع لي رسالة ممكن أستطيع أن احمله من سوق بلاي

  17. من بعد اذنك عنددي نفس المشكلة مع اني اضع نفس الحساب وكلمة المرور لكن يطلب مني حساب الذي تم مزامنته مع انه هو نفس الحساب جهازي جراند برايم G531H
    وسؤال اخر لو سمحت هل هذه الطريقة لها اثار مثل الغغاء الضضمان والتحديثات من الشركة وخلافه

  18. Thanks for the marvelous posting! I certainly enjoyed reading
    it, you’re a great author.I will make certain to bookmark
    your blog and may come back later on. I want to encourage yourself to
    continue your great work, have a nice day!

  19. What i do not understood is in truth how you’re now not really
    much more neatly-favored than you may be now.
    You are so intelligent. You realize thus considerably
    relating to this matter, made me for my part imagine
    it from so many various angles. Its like men and women aren’t involved unless
    it is something to do with Girl gaga! Your personal stuffs nice.
    At all times maintain it up!

  20. Amazing blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?

    I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like WordPress or go for
    a paid option? There are so many choices out there that I’m
    completely confused .. Any tips? Thanks!

  21. Admiring the commitment you put into your website and in depth information you present.
    It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same old rehashed information. Wonderful read!
    I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  22. I absolutely love your blog and find many of your post’s to
    be just what I’m looking for. can you offer guest writers to write content in your case?
    I wouldn’t mind writing a post or elaborating on a number of the subjects you write in relation to here.
    Again, awesome web log!

  23. I got this site from my pal who shared with me regarding this website and now this
    time I am visiting this web page and reading very informative content at this time.

  24. Currently it seems like BlogEngine is the best blogging platform
    out there right now. (from what I’ve read) Is that
    what you’re using on your blog?

  25. You’ve made some decent points there. I looked on the net
    for more information about the issue and found most people will go along with
    your views on this site.

  26. With havin so much written content do you ever run into any issues of
    plagorism or copyright infringement? My site has a
    lot of unique content I’ve either authored myself or outsourced but it seems a lot
    of it is popping it up all over the internet without my agreement.
    Do you know any solutions to help reduce content from being ripped
    off? I’d certainly appreciate it.

  27. Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn’t appear.

    Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyhow, just wanted
    to say wonderful blog!

  28. Right here is the perfect website for everyone who wishes to find out
    about this topic. You realize so much its almost tough to argue
    with you (not that I actually would want to…HaHa).
    You definitely put a fresh spin on a subject that’s been discussed
    for decades. Excellent stuff, just wonderful!

  29. I’d like to thank you for the efforts you have
    put in writing this website. I’m hoping to see the same high-grade blog posts from you later on as well.
    In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal blog now 😉

  30. Good day! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

    Is it difficult to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions?
    Many thanks

  31. Great post. I was checking constantly this blog and I
    am impressed! Very helpful information specifically the last part :
    ) I care for such info much. I was seeking this particular info for a long time.

    Thank you and good luck.

  32. This is the perfect web site for everyone who wishes to find out about this topic.
    You know so much its almost hard to argue with you (not
    that I actually would want to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a subject that has been written about for years.
    Great stuff, just great!

  33. Thanks for one’s marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you may be a great author.I will be sure to bookmark your blog and will often come back at some point.
    I want to encourage that you continue your great job, have
    a nice afternoon!

  34. thank you for such a brilliant blog. Where else could anyone get that kind of information written in such a perfect way? I have a presentation that I am presently working on, and I have been on the watch out for such information.

  35. السلام عليكم اوجه مشكله عندمة اتخطه حساب كوكل فيجهاز j3 J320HXXUØARB1يقول لي تم ايقاف خدمة كوكل بلي ولا استطيع الدخول على الطرق التي اتخطى الحساب بها

اترك ردّاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Telegram Channel WhatsApp Channel Facebook Page YouTube Channel