التجاوز إلى المحتوى
السلام عليكم و رحمة الله
حل مشكلة جهاز انفنكس
x554
hot 3
الهاتف ياتي باصدارين
a1+a2
في بعض الاحيان بعد التفليش الصحيح تتحول الشاشة للشكل التالي

الملفات التالية تصلح للعمل على الاصدارين لحل مشكلة الشاشة
الباس داخل الملف المضغوط
التحميل من هنا
اعتذر على قلة المشاركة بسبب ظروف خاصة
لكم كل الاحترام و التقدير
مجهود رائع
شكرا علي مجهودك الكبير
لو تمحت انا بعد التفليش الالوان بهتت وجربت برده تانيه طلع نفس المشكله
لو سمحت انا تليفوني بعد التفليش الالوان بهتت وتغيرت جامد وجربت برده تنيه الي نفش المشكله هل هو فلش غلط فاصر علي الشاشه ارجو الرد شكرا