حل مشكله هاتف انفنكس x608 x622 كوالكوم
نقص التطبيقات وفقدان الايمي ب ادوات مجانيه لكل من يبحث عن حلول
عند تفليش اجهزة انفنكس الحديثه علي برنامج QFIL
الجهاز بيضرب ايمي و يفتح بدون اكتفيش علي التطبيقات علي طول والتطبيقات الاساسيه غير موجوده
واليك الحل
اولا هتعمل Eraser flash علي اداة حلب تك
هيطول معاك سيبو براحته حد ميخلص
ثانيا هتفلش علي برنامج ده المرفق بالصور
ثالثا هتصلح ايمي علي كراك الميراكل او برنامج ده المرفق بالصور
طبعا في حلول تاني علي مواقع مدفوعه بطرق تانيه بس لازم توافر بعض البوكسات
هذا الحل فري بدون اي بوكسات
وبالتوفيق للجميع أن شاء الله